10 Aralık 2014 Çarşamba

Escape to Istanbul




Wearing Machka Coat, Massimo Dutti bag and boots

Kimileri İstanbul'dan kaçar ben ise İstanbul'a kaçanlardanım. Geçtiğimiz hafta blogu ihmal etme nedenim de İstanbul'da olmamdı. İstanbul benim gibi gelip 3-5 gün gezince çok güzel. Bu sefer sebeb-i ziyaretim Pazarlama Zirvesi'ydi. MCT'nin düzenlediği bu etkinlik 500 km yol katetmeyi kesinlikle hakediyordu, özellikle benim gibi pazarlama çalışan bir akademisyen adayı için son derece ilham vericiydi. Eğer marka yönetimi ve pazarlamaya ilgi duyuyorsanız ve bu etkinliği kaçırdıysanız kesinlikle çok şey kaçırdınız, şimdiden 2015'te yapılacaklar listenize yazın, ben yazdım bile. Bu yılın teması "Oyunu Değiştir"di. Fark yaratan, oyunu değiştiren markalar, ilham verici insanlarla geçen 2 günden sonra kabugumu kıracak, kalıpları yıkacak enerjiyi hissettim. Hayatta ne yaparsak yapalım, oyunu sadece oynayanlardan değil, oyunu değiştirenlerden olalım. Geçen haftanın da mottosu bu olsun. Pazarlama zirvesinde ne giydiğimi de aceleyle bir iki kareyle paylaşmak istedim. Tabi ki Erssell PV'nin çektiği fotoğraflar gibi değil ama kombini sevince paylaşmak istedim. Pazarlama Zirvesi'nde ağırlayarak bana "Yankı uyandır, hikayeni değiştir" sözüyle ilham veren MCT'ye çok teşekkürler.

Hi dolls, last week was a very inspiring one. I went to Istanbul for Marketing Summit 2014. Oh, it was such an exiting event for marketing people. I am trying to write a marketing thesis and all these presentations were a gift for me. I met many brilliant people who " change the game". Thanks to MCT which was a perfect host and enable me to "Think and change my vision". Although photos above are poor quality, I wanted to post my outfit which I chose for Marketing Summit. I hope you like it. Kisses from Alışverişkolik :)

Hiç yorum yok: