13 Kasım 2014 Perşembe

Lace Obsession


 


 Wearing Zara skirt, Koton tshirt and sunnies, Mango shoes and Bershka clutch

İtiraf etmeliyim ki, eskiden dantele pek de sempati duymazdım. Dantel kıyafetler bana orta yaşlı kadınların abiye elbiselerini hatırlatırdı. Ama son yıllarda dantelin o kadar modern yorumları var ki, bayılıyorum. Bu kadar feminen, seksi bir kumaş olabilir mi? Belki de yaşım ilerledikçe sevmeye başlamışımdır, bilmiyorum. Özel bir gecede, iyi bir tasarımcının elinden çıkmış dantel bir tuvalet giymeyi istiyorum. O tuvaleti giyene kadar da günlük hayatta giyilebilecek parçalarla hevesimi almaya çalışıyorum. Özellikle renkli dantellere bayılıyorum. Bu eteği yaz başı çok severek aldım ancak aldıktan sonra o kadar kilo verdim ki, gördüğünüz üzere kalem etek olmaktan çıktı, belimden düştü, bollaştı. Baktım ki sezon bitti, giymek için son şansım, bol olmasına aldırmadan giydim. En yakın zamanda tadilat yaptıracağım, ilkbaharda daha iyi bir kombin yaparak hakkını vereceğim. Bu arada benim gibi danteli günlük hayatta da giymek istiyor ancak abartıya kaçmaktan korkuyorsanız, bu gri tshirt gibi basic bir üstle, kalın bir kazak ya da denim gömlekle birleştirebilirsiniz. Danteli üstte kullanacaksanız da, altına bir jean çekin olsun bitsin. 

Yazlıklarla son kombinimi de paylaştığıma göre, önümüzdeki günlerde bloga sonbahar gelsin mi :)

I must admit that I used to dislike lace clothes since it reminded me the gowns of middle aged ladies. However, in recent years, Many designers used lace in a very cool and modern way in their collections, therefore my attitude toward lace has changed completely; maybe due to modern designs or being in my late twenties. I dream wearing a lace dress designed by a famous designer for a specail event. Yet, lace is not only for nights, it can be used in daytime, too. Especially neon and pastel colours make it very easy to wear lace in casual outfits. I bought this skirt in early summer, after buying it I lost too much weight that it is not a pencil skirt anymore. I needed to take it to a tailor yet I  was too lazy for it. Anyway, I wore it and didnot mind how loose it was. I had to wear it before winter and I did. If you like lace and do not know how to wear it without looking overdressed, just try to match it with basic pieces, like a basic tshirt, chunky sweater, denim shirt or jeans. 

It was the last summer outfit of mine. Now, it is the turn of fall outfits. stay tunned dolls :)

Hiç yorum yok: