6 Ocak 2014 Pazartesi

Geçen Hafta...








2014'e o kadar eğlenerek girdim ki, yeni yıla nasıl girdiysen tüm yıl öyle geçiyorsa, 2014 şahane bir yıl olacak. Yılbaşını evde arkadaşlarla kutlamak gibisi var mı! 2014'ü ağacımızı süsleyip, kırmızı rujumu sürüp, simli papişlerimi giyip, Bellini'm ile yeni yıla kadeh kaldırarak karşıladım :)

New Years eve was a wonderful night, I was in a small house party with my friends. I think 2014 will be a great year. I celebrated new year with my xmas tree, glitter shoes, red lipstick and Bellini :)


Yeni yılın ilk kahvaltısı da en az yılbaşı gecesi kadar güzeldi. Samatya Van kahvaltı salonuna gittik, meğer Van kahvaltısı ne güzelmiş!

First breakfast of the year was as nice as new years eve party.



Bu da yılın ilk pazar kahvaltısı. İzmirliler ya da İzmir'e yolu düşenler, Mavişehir Tereci'deki kahvaltı tüm dünyada gördüğüm en güzel kahvaltı desem inanın abartmış olmam. Mıhlama, sucuklu yumurta, Antepfıstığı ezmesi, bal kaymak ve bakır semaverde çay, daha ne olsun.

It is the first Sunday breakfast of the year. Traditional Turkish breakfast is very delicious and rich.




Geçen hafta ne yaptım yazılarımın bana bir faydası olduysa o da nasıl bir obur olduğumu net şekilde görmem. Ne zaman bilgisayarın başına oturup geçen hafta yaptıklarımı yazayım desem, kendimi yediklerimi yazarken buluyorum. Kahvaltıları saymazsak bu haftanın en lezzetlileri, şarap-peynir-füme et üçlüsü, fırın sütlaç, bulgurlu köfte ve menengiç kahvesi oldu.

Whenever I start to write what I did last week, I discover that I ate a lot. you see above the most delicious dishes of last week.


Yaşasın Network indirimi, sezon başından beri aklımda olan deri trenchcoatu aldım.

I bought the leather trenchcoat which was on sale, I am very happy because I was waiting for winter sale to buy it since October.



Flormar'dan aldığım bu tırnak bantlarını denemek için sabırsızlanıyorum, o kadar beğendim ki umarım hayal kırıklığına uğramam. Deneyen var mı, kolay uygulanıyor mu?

I bought nail stickers but I don't know if they are easy to use. Anyone tried them?


Yılbaşı dilek listemdeki Benefit yeni yıl setini aldım ve o kadar merak ettim ki, Sephora kasasında acmaya başladık hemen :)  Çoook beğendim, ürünler küçük ama olsun, içinde 24 adet Benefit ürünü var. Keyifle kullanıyorum, lütfen hemen bitmesinler!!

I bought the holiday set of Benefit. There are 24 Benefit products, yet the products are too small. Nevertheless, I loved all of them.


1 Ocak günü yapılacak en iyi şey sinemaya gidip, yormayacak, eğlendirecek hafif bir film izlemek diye düşündük. Patron mutlu son istiyor, son derece eğlenceli, salep tadında sıcak ve tatlı bir film. Kesinlikle eğlenceli 2 saat vadediyor

I went to cinema and watch a romantic comedy film on the first day of the year, it was a lovely movie. When you are tired and the weather is bad, the best thing to do is go to a romantic comedy movie.

Hiç yorum yok: