11 Kasım 2013 Pazartesi

Shouruk Bulamıyorsanız Zara giyin



Wearing Zara blouse, Topshop shorts, Massimo Dutti shoes and Furla bag
 
Shouruk çanta ve takılarına uzun zamandır bayılıyorum, hatta şurada bu markanın görsellerini paylaşmıştım. Zara'da bu bluzu görünce (önce düz beyaz bluz üzerinde kolye var sandım, yaklaşınca kolye sandığım şeyin bluzun yakası olduğunu farkettim) aklıma hemen Shouruk kolyeler geldi. Taşlı, süslü büyük kolyelere beğenen ben bu bluza haliyle aşık oldum. Hava da hafta sonu güzel gidince şortla kombinleyerek cumartesinin tadını çıkardım.


I love Shouruk bags and accessories, I made a post about it last year (click here to see more about Shouruk). When I saw this blouse ( Actually at first glance, I thought that it was a necklace) it made me remember Shouruk necklaces and I loved it. This weekend the weather was so good that I could combine it with my shorts and enjoy Saturday.



Hiç yorum yok: