1 Eylül 2013 Pazar

September Issue


Elbise/Dress: Topshop, Ayakkabı/Shoes:Zara, Çanta/Clutch: Forever New

Tam bir yaz kızı olsam da Eylül gelince mutlu olurum. Eylül benim için hüzün ve kasvet değil,yeni başlangıçlar ayıdır. Belki de okullarun açıldığı ay olduğu için sevmişimdir bu ayı ve yeni başlangıçlarla özdeşleştirmişimdir zihnimde. Okul yılları biteli çok oldu ama belli mi olur belki bu Eylül benim için de bir yeni başlangıç ayı olur?  Her an sürprizlerim, güzel haberlerim olabilir, takipte kalın. Eylül ayını sevmemin bir diğer nedeni ise moda dünyasının en heyecan verici ayı olması, sonbahar kış koleksiyonlarının mağazalarda yerlerini alması ve moda dergilerinin tüm yılın en önemli sayısı olan "September Issue" yani Eylül sayılarını çıkarmaları. Ama ben maalesef bir iki ay geriden geliyorum, blogda sonbahar kombinlerimi görmenize en az 1.5-2 ay var. Bende yaz hala devam ediyor, yukarıda gördüğünüz fotoğraflar da yeni döndüğüm Kemer tatilinden ilk kareler.  Bol bol tatil fotoğrafı, yaz kombini görmek istiyorsanız, daha sonbahar moduna girmediyseniz, doğru adrestesiniz canlar. Herkese muhteşem bir Eylül diliyorum!

I am a summer girl nevertheless I feel very happy when it is September. September is the month of new beginnings for me. Maybe I feel this way because it is back to school time. It has been long since I graduated yet it didn't change my attitude. Perhaps I  may anounce an exciting new beginning, who knows! Stay tunned. Another reason why I love September is fall winter collections and September issues of fashion magazines. In my blog, summer is going on, you must wait for a couple of months more to see fall outfits. In september, I will post my holiday pics. If you are not ready for fall and want to see photos full of summer breeze, welcome! Lets start with first photos from Antalya, Kemer. Have a wonderful September!

1 yorum:

What's Next dedi ki...

bu elbise çok yakışmış sana (renginin güzelliği bir yana, kesimi de harika!) ve nude stiletto'yla eşleştirmene bayıldım :) ben de eylül'den sadece okullar açılıyor diye çekiniyorum, senin kombinleri takipteyim ;)