11 Eylül 2013 Çarşamba

Back to School

 




Etek ve Ayakkabı/Skirt and Shoes: Zara, Bluz/Blouse:Massimo Dutti, Çanta/Clutch: H&M

Hani size güzel haberlerim olabilir demiştim ya... Oldu bile :) Bu yıl Eylül'den çok umutluydum ve sonbaharı hiç olmadığım kadar heyecenlı ve hevesli bir şekilde bekliyordum, umudum boşa çıkmadı ve Eylül bana yeni başlangıçlar getirdi. Yüksek lisansa başlıyorum ve çok özlediğim öğrenciliğe geri dönüyorum. Bu mutluluğu sizinle paylaşmasam olmazdı. Pek yakında okullu bir alışverişkolik ve back to school kombinleri burada olacak.

Do you remember that I mentioned about some good news I had been waiting for? Yesss, today is the day finally I heard good news: I am starting MBA, September brought me brand new beginnings just like I hoped. September is time for back to school for me and I was feeling a bit unhappy in Septembers since I graduated. This September is different, being a student again make me feel fab. I just want to share my happiness, wait for my back to school outfits :)

4 yorum:

darkolivee dedi ki...

Hayırlı olsun canım
bu arada etek yıkılıyor

Unknown dedi ki...

hayırlı olsun :) etek ayakkabı çanta hepsine ayrı bayıldım çok da yakışmış :)

Unknown dedi ki...

resimler daha büyük kocaman olabilirmi canım ayrı sayfada aç dediğmizde

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Çok teşekkürler :)