23 Temmuz 2013 Salı

Yoksa Hep Yaşım 9 mu?




    Elbise/Dress: Machka, Ayakkabılar/Shoes: Flower, Çanta/Clutch: H&M

Bir önceki yazıda uzun uzun anlattığım gibi, nüfusta yazan yaş 26, hissedilen (ya da istenilen) yaş 19. Buraya kadar tamam da nerede bir fiyonklu babet, kabarık etek, renkli elbise görsem hemen almak istemem zaman zaman 19 değil de 9 yaşında hissettiğimi mi  gösteriyor acaba :) Siz de bazen küçük kız çocukları gibi giyinmeyi seviyor musunuz?

I told in my last post that I am 26 years old yet I feel as young as 19. Yet, when I look at the phootos above, I think I sometimes feel like I am 9 years old. I love ballerinas, full skirts and nearly everything girly and childish :) Do you like little girl dresses too?

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

sizin yaşla ilgili sorununuz olacağını sanmıyorum,hayatı dolu dolu yaşıyorsunuz ve zevk alıyorsunuz,herşey gönlünüzce olsun ,saygılarımla

şenay dedi ki...

Merhaba yaşınızda ilgili yaşadığınız duyguları çok iyi anlıyorum aynı şeyleri bir zamanlar yaşamış biri olarak, hemde ne yaşamak saçlarıma 29 yaşında ilk beyazım düştüğünde günlerce ağlamıştım, inanın 26 çok genç buna üzülmek boşuna ben 39yaşında biriyim hala 19 yaşında kızların giydiği giysiler alıp giyiyorum tarzım herzaman böyle olduğu için hiç kimseyede garip gelmiyor ve Bunu düşünmeyin hayatı doyasıya yaşamaya bakın derim. Çünkü üzgünüm ama zaman çok çabuk geçiyor bunlara üzülmekle geçirilmeyecek kadar güzel bir yaştasınız