21 Temmuz 2013 Pazar

Hep Yaşım 19


 


 

     Elbise/Dress: Banana Republic, Sandalet/Sandals: Uterque, Çanta/Clutch: H&M

Malesef yaş artık 19 değil, 20 değil tam tamına 26 oldu. Bu konuda çok doluyum sevgili okur, o yüzden bu yazıyı doğumgünüm olan 16 Temmuz'da değil, 5 gün sonra yazıyorum. Eskiden doğumgünüme gün sayardım, özellikle de 20'den önce yıllar çabuk geçsin isterdim, bir an önce büyümem lazımdı, acelem vardı. Şimdi acelem yok, elimde kocaman bir "30 yaşına gelmeden yapılacaklar" listem var, 30' a sadece 4 yıl var. Evet her ne kadar Ertuğrul Özkök 40 yaş kadınını övüp dursa da, ben bırakın 40'ı 30'dan bile deli gibi korkuyorum. 20'lerin ikinci yarısında olmak çok sevimli değil maalesef, bir yandan geçen yılın muhasebesi, bir yandan gelecek yılların endişesiyle geçti doğumgünüm. Evet bütün gün şımartılmak, sürprizler, hediyeler, pastalar güzel ama artık hiç kutlayasım gelmiyor. Biraz erken mi yaşlanmaktan korkmaya başladım, yoksa yapmak istediklerime yetişememe kaygısı mı bilmiyorum ama 5 gündür ruh halim bu işte. Doğumgünümde çekilen fotoğraflarımda gördüğünüz şaşkın bakışlarım da bundan.

Hi everyone! 16th of July was my birthday. I am 26 now and feel a bit nervous to be so close to 30. When I was a teenager, I could not wait to celebrate my birthday, I wanted to grow up too fast. Yet now, I am afraid of being 30. I have a long list of things to do before being 30 . Celebrating birthday, being pampered, bithday cakes and presents are nice, but getting older is not so cute. This is wht I don't smile in above pics taken on my birthday.

2 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Gereksiz bu yaş sendromlarııııı gösterdiğimiz yaştayız bikere biiiiiz :))))) 30a da çoooook var şimdiden bunaltma kendini , nice mutlu yıllara :)

İlhami Uyar dedi ki...

her yaşın keyfini yaşamaya bakın,sevdiklerinizle birlikte nice seneler dilerim