3 Temmuz 2013 Çarşamba

Bir Alışverişkoliğin Gezileri: Bern





     Elbise/Dress: Batik, Sandalet/Sandals: Uterque, Çanta/Clutch: Yargıcı, Küpeler/Earrings: Massimo Dutti
  
"Alışverişkolik Seyahatte" serisinin ikinci bölümünde Bern'deyiz. Yaygın kanının aksine Zürih, İsviçre'nin başkenti değil,  başkent Bern, ancak finans merkezi Zürih, genelde Bern'i gölgede bırakmış. (Pekçok yabancının Türkiye'nin başkentini İstanbul sanmasına benzer bir durum). Aare nehrinin harika manzarası, Ayı çukuru, sivri çatılı ve hepsinin balkon ve pencereleri çiçekli tipik İsviçre evleri Bern'i sevmenize yetiyor.

After Zurich and Luzern, in our second day, we were in Bern, capital of Switzerland. Because Zurich is the center of finance, most people think that Zurich is the capital, but it is wrong. (Like the situation of Istanbul and Ankara). Aare River, lovely houses with typical Swiss roofs and flowers in their balconies and windows, Bear Park are reasons to love Bern.


Hep böyle kocaman bir ayıcığım olsun isterdim :)
I always wanted such a big teddy bear :)

Bu da canlısı ama ona sarılıp poz vermeye pek cesaret edemedim :)
And this is the real bear but I could not dare to hug him :)

Fondü, Bern'i ve İsviçre'yi sevmek için bir başka neden...
Fondue is another reason to love Bern and Switzerland...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

vaşaha canım sana kırmızı o kadar çok akışmışki anlatamam çok beğendim,,o güzelim ayaklarından tut saçlarına kadar inceledim harikasın çok yakışmış

Grace Happy dedi ki...

benim için bern avrupada yasayabılecegım ıkıncı guzel yerdır sakın sessız huzurlu bır baskenttır daha ne ısterım kı :) fonduyu koymatyacaktın ama ya :)