30 Haziran 2013 Pazar

Just Arrived!


1 aylık uzun bir aradan sonra yeniden aranızdayım canlar. Pekçoğunuz gibi benim de içimden gelmedi, "Şunu giydim, bunu yaptım, buraları gezdim" demek. Yaz mevsimini tatsız karşıladık, hep yüreğimiz ağzımızda takip ettik gündemi. Bu konuda söyleyeceklerimi bir önceki yazımda uzun uzun anlatıp içimi dökmüştüm, o yüzden uzatmayacağım. Artık daha güzel şeylerden konuşmanın vaktidir. Evet çok can yandı ama bu ülkede artık daha güzel şeyler oluyor, olacak. Hiç bir şeyin eskisi gibi olmayacağına dair; güzel günler, güneşli günler göreceğimize dair bir umut var içimde. Belki de güneşli, güzel; insanların mutlu olduğu, özgür olduğu, gülebildiği ülkeleri gezip geldiğim içindir. Yolculuk, biraz uzaklaşmak her zaman iyi gelir, bana da iyi geldi. Zürih'te başlayıp, Nice de biten (Zürih-Luzern-Bern-Cenevre-Lozan-Montrö-Milano-Como-Lugano-Portofino-Cenova-Cannes-Monaco-Antibes-Nice) uzun bir yolculuktan sonra dün sabah İzmir'ime, bugün de bloguma döndüm. Siz de bu kasvetli Haziran'dan sıkıldıysanız, biraz nefes almak, biraz mavi, biraz yeşil görmek istiyorsanız, tatil postları yarın başlıyor, beklemeden kalın :)

Herkese iyi pazarlar :)

After a looong holiday, finally I arrived home yesterday. The  trip started at Zurich and ended in Nice. If you want to look at my photos from Switzerland, Italy and  Cote d'azur, stay tuned :)

Have a nice Sunday :)

1 yorum:

Grace Happy dedi ki...

hosgeldın kuzum