27 Şubat 2013 Çarşamba

Sugar Coated Nails







Tırnaklar daha ne kadar çıldırabilir ki diyorsanız alın size cevap :) Bir zamanlar sadece bordo, beyaz ve kırmızı oje seçenekleri varken hayat ne sıkıcıymış. Şimdi aklınıza gelen her rengin her tonunda oje piyasaya çıktı, yetmedi tırnaklarımızın üzerine desenler çizdik, stickerlar yapıştırdık. Bunlar da kesmedi artık tırnaklarda da 3 boyut istedik, havyar ojelere bayıldık. Tırnakları şekerle kaplamak ise henüz havyar ojeler kadar popüler değil ama her an bu da yeni bir trend olabilir, bunlar da havyar ojeler gibi 3 boyutlu, üstelik havyar ojelerden daha ekonomik.  Yapımı da basit, tırnağınıza dilediğiniz renkte oje (neon renkler tavsiyedir, jelibon gibi oluyor) sürüyorsunuz, sonra üzerine toz şekeri döküyorsunuz ve üzerinden koruyucu cila geçiyorsunuz. Abartıp pasta şekerlemelerini kullananlar bile var, hatta tuzla da oluyor diye okudum internette. En kısa sürede denemek istiyorum ama tırnağıma oje sürmeye bile zaman bulamazken buna zaman ayırmam şu günlerde çok mümkün görünmüyor, sizler deneyip sonuçları bana bildirin olur mu canlar?

If you think nail art cannot be more crazy, think once again. Life used to be too boring when we had only white, red and oxblood nail polishes. Now we have limitless choices, hunreds of colours, glitter, matte, holographic, cracked nail polishes. Nail art  is a real branch of art where creativity has no boundries. The most popular trend in recent days is 3d nails, like caviar manicure. If you want a DIY 3d manicure, you can try to coat your nails with sugar. I know it sounds a bit awkward but I think it worths a try. What you should do is only pouring some sugar onto your nails after applying nail polish (neon colours are highly recommended) and finishing with a top coat. I am so doing this, unfortunately I hardly find time to wear nail polish, nail art is a real luxury for me. If you try tell me about it and if you can do, share your photo, I am really curious about it.

3 yorum:

mm dedi ki...

tek kelime ile bayıldım bunlara.:D

audrey dedi ki...

gerçekten de toz şekermi o neon ojenin üzerindeki?? öyleyse mükemmel olmuş.. ben kahverengi şekerle denemeyi düşünmüştüm ama renk çok sıkıcı olur diye vazgeçtim..

audrey dedi ki...

deneyeyim bari...-))