19 Kasım 2012 Pazartesi

Fermuarlar Artık Sırtımızda Değil, Boynumuzda


Hayır fermuarlar sadece pantalonlarımızda, eteklerimizin, elbiselerimizin arkasında olmaz. Hayır, illa ki işlevsel olmasına gerek yok, fermuarlar çok şık aksesuarlara da dönüşebilir. İşte size ilham verecek harika iki kolye. DIY projelerini sevenler hemen en yakın tuhafiyeciden fermuar alıp deneyebilir. Fermuar yerine elinizdeki artık kumaş parçaları ve kurdelelerden de yararlanabilirsiniz. "Ben bunu denerim" diyen hamarat kızlar parmak kaldırsın :)

No, zips are not only on our dresses, skirts and pants. They can be used to make acccesories, like these statement necklaces. DIY lovers will absolutely love this idea. You can use ribbons or old fabric pieces if you don't have zip. Who wants to try making it?

4 yorum:

What's Next dedi ki...

bana uyar! seve seve kullanırım böyle ;)

Püskülün Belası Olmaya Geldi dedi ki...

ben bundan yaptım hatta snra da sıkıldım çöpe bile attım:)

Dam dama dedi ki...

Ben hemen denerim. Çok Çok yaratıcı bir fikir eminim çokta beğenilir :)

Beklerim;
http://www.damlaatik.blogspot.com/

Giz dedi ki...

Ben deneyemeyebilirim ama fırsat bulup da denemeyi çok isterim bu fermuar kolyeyi :) modeli kadar renkleri de çok güzelmiş canım :)