3 Kasım 2012 Cumartesi

Ben Bitti Demeden Bitmez!

  

 

Elbise/Dress: Milla, Ayakkabılar/Shoes: Hotiç, Çanta/Clutch: H&M, Kolye/Necklace: Bimba&Lola

Yazdan bahsediyorum tabi ki :) Kasım ayının gelmesi, saatlerin bile kış moduna dönmesi, yağmurların başlaması hiç önemli değil, ben bitti demeden yaz bitmez. Hiçbir fedakarlıktan kaçırmam mercanlarla, balıklar, denizyıldızları ve istridyelerle yazı gittiğ yerden bulur, getiririm :) İzmir'de yaşadığıma şükrettim bugün, Kasım ayında hala askılı elbiselerle gezilebilecek bir şehir sevilmez mi? Sevgili İzmir, arada kalbini kırıyorum, İstanbul'a olan özlemimin acısını senden çıkarıyorum ama bak arada güzel sözlerle gönlünü de alıyorum. Aslında sorun sende değil bende, sen çok güzelsin, sıcaksın, huzurlusun hatta fazla huzurlusun be güzelim, beni huzursuz edecek kadar huzurlusun, benim sakinliğimi bozacak kadar sakinsin. Halbuki ben kaostan beslenirim, karmaşa severim, arıza severim, belki de İstanbul'u o yüzden severim. Şu dönem fazla çaktırmasam da seni de bir başka severim ama İzmir, ilk göz ağrım sensin, ailem, evim, çocukluğum sensin.

No, summer didnot come to an end, I dn't let it end. It is November, autumn rains have already begun, winter is waiting at the door, but I haven't said " Summer is over" yet.  I bring summer back with coral, fishes, starfishes and oysters. I am as lucky as to live in a city that people wear summer dresses in November. I love you İzmir, I don't say it often, I know, I miss İstanbul but this dosn^t change the fazct that you are my home, my family, my childhood.

1 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

bencede hala yaz bitmedi :) ozellikle o kolye ile en soguk kıs gunlerıne bıle yaz gelır:)
bayıldım o mercanlara denız yıldızlarına:)
yanlız ızmırımız bıze bunu saglayan sevelım onu :)


begumyagci.blogspot.com