31 Ekim 2012 Çarşamba

Ekim Biter, Yaz Bitmez



 Etek/ Skirt: Zara, Kazak/Jumper: Mango, Ayakkabılar/ Shoes: GAP, Çanta/Clutch: H&M, Kolye/Necklace: Topshop

Ekim bile bitti ben daha yazın bittiğini yeni anlıyorum. Gardrobumdan yazlıkları kaldırıp kışlıkları çıkarmadım henüz. Şimdilik yazlık kıyafetleri yeni sezondan aldıklarımla kombinleyerek bu ara mevsimde idare ediyorum ama daha fazla erteleyemem; artık kazakların, uzun kollu elbiselerin ortaya çıkma zamanı. İtiraf etmeliyim, kışlık giysilerimi de özledim ve onları tekrar giymeye can atıyorum. Buna rağmen yazlıklarıma da doyabilmiş değilim, hepsiyle vedalaşamadım ama şu tropik desenli peplum eteğimi "Hoşçakal, yaza görüşürüz" demeden kaldırmaya gönlüm razı olmadı.

October is over and I still could not accept that summer is over. I missed my winter closet, my coats, booties and cardigans. Yet, still I want to wear my summer outfits. I wanted to say "Goodbye, see you next summer" to my tropical printed peplum skirt, of course combined with a jumper not a tshirt like summer.

2 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

İzmirde yaşamanın faydaları bunlar hep :)


begumyagci.blogspot.com

Adsız dedi ki...

O etegın bedenını bı turlu bulamamıstım yaaa! Super
Buarada bız blogunu takıbe aldık. Senı de bıze beklıyoruz ;)