23 Ekim 2012 Salı

Çılgın Proje




 

 Şort/Shorts: Topshop, Sandaletler/Sandals: Topshop, Bluz/Blouse: Mango, Çanta/Clutch: Yargıcı

Benim neyim eksik, bi çılgın proje de ben üreteyim dedim :) Tam vapur iskelesinin önünde çekildiğim fotoğrafların üstünde böyle bir başlık görünce, "Alsancak-Karşıyaka'yı birleştiren Boğaz Köprüsü yapacağım" gibi çılgın bir proje bekliyor olabilirsiniz- korkmayın o kadar çılgın değil-belki de daha çılgın bilmiyorum. Neyse uzatmayıp anlatıyorum canlar, hani yeni yılda kararlar alır, listeler yaparız ya, herşey çok farklı olacak zannederiz ya, bu yıl bir değişiklik yapmaya karar verdim, yenilenmek için yeni yılı beklemeyeceğim. Bugün ajandama baktım, yeni yıla tam 10 hafta var, yani yenilenmek için tam 70 gün. 10 haftada neler yapılmaz ki... Yeni yıla hazırlanmak, 2013'e olabilecek en iyi versiyonumla girmek istiyorum, işte çılgın projem budur. Yeni yıla daha mutlu, daha huzurlu, daha güzel, daha neşeli gireceğim. Bu 10 hafta benim temizlik dönemim, beni sıkan üzen her ne varsa süpürüp temizleyeceğim. 2013'e tertemiz ve hafiflemiş gireceğim, tüm gereksiz yükleri sırtımdan atıp, kuş gibi uçarak . Sevmediğim, beni sıkan, üzen herşeyden kurtulmanın bir yolunu bulacağım, 2012 bitmeden bitecek hepsi. Gardrobum temizlenip ayıklanacak, giyilmeyen kıyafetler verilecek, yenilere yer açılacak. Şu bir türlü beni terketmek bilmeyen 10 kilo katiyen 2013'e taşınmayacak, manevi hafiflemenin yanında somut bir hafifleme de gerekli ne de olsa. Hem bakın iPhone 5'e, iPhone nasıl en ince versiyonuyla ortalığı kasıp kavuruyorsa, ben de 2013'e en ince versiyonumla merhaba diyeceğim. (Buraya da yazdım artık, sözümden dönemem illa ki zayıflanacak).

Bugün düşündüm de aslında hayat o kadar basit ki, zorlaştıran bizleriz. Ne seni mutlu ediyorsa, ona hayatında daha çok yer aç, ne seni mutsuz ediyorsa onu hayatından çıkar. Mutluysan her ne yapıyorsan ona devam et, mutsuzsan da dur ve değiştir, aynı şeyleri yaparak farklı sonuçlar alamazsın. Ben yeni yıla kadar hergün projem için birşeyler yapacağım, siz de 2013'e kadar yüklerinizi atmaya, benimle birlikte yenilenmeye var mısınız? Hep birlikte hayatımızda ufak değişiklikler yaparak, yeni yıla en iyi versiyonumuzla girelim mi?

Not: Çekiliş sürüyor, hala katılmadıysanız, güzel bir bayram hediyesi için tık tık

Today I looked at the calender: We are in the last ten weeks of the year, 2013 is coming after 70 days. We always make new year lists, new decisions, nice but why waiting for new year? Shall we change it and getting ready for 2013? I use this ten weeks to be the best version of myself. I will stop doing whatever makes me feel bad, I won't carry my problems and burdens to 2013. I want to be lighter in every means- no problems, no overweight. I will lose weight, give away some of my clothes, solve my problems, stop whatever I don't like, give more time to my family, friends and myself.

Life is simple, we make it more and more complicated.  Whatever makes you happy, do more of it. Whatever makes you unhappy, stop doing it. If you are happy, go on what ypu are doing,, but if you are not, chanege something. doing the same thing doesn't give different results. I decided to change something everyday for my new year and new me project, would you like to do the same thing? LEt2s do something everyday to be more happy, successful and beautiful in 2013.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

sandaletlerin harikaaaa !!

Unknown dedi ki...

çok yakışmış! bej rengini çok seviyorum.
sevgiler
http://sinemspinkdiary.blogspot.com/

idil dedi ki...

Harika bir projeye girişmişsin, Seni sonuna kadar destekliyorum ve tebrik ediyorum bu kararında.
Günlük hayatın koşuşturmasında her şeyi düşünüyoruz da bir kendimizi unutuyoruz. Senin sayende ben de öyle bir gaza geldim ki, bayram dönüşü spora yazılıcam. Kilo veririm veremem o hiç önemli değil, önemli olan unuttuğum, bana küsmüş olan sağlığımın gönlünü kazanmak =)

What's Next dedi ki...

çılgın bir proje ama bir o kadar da mantıklı bir karar, hepimizin yeni yıla kadar bir çılgın projesi olmalı bence! :)