26 Eylül 2012 Çarşamba

Alışverişkolik Foça'dan Bildiriyor



                                      Elbise/ Dress: Milla, Ayakkabılar/ Shoes: Zara, Çanta/Clutch: Batik

Yaz bitmeden güneşin, denizin, yazlık elbiselerin tadını çıkarmak lazım canlar. Bir dakika ne dediniz, yaz bitti mi? Benim için henüz değil. Yazı en erken açan ve en geç kapatan blogger dalında juri özel ödülüne adayım :) Yazlıklarımı daha bir ay kaldırmam bir kere, o konuda anlaşalım, beni bir süre daha yazlıklarımla göreceksiniz. Daha dolabımda bekleyen, giyemedeğim bir sürü yazlık elbise ve sandalet, outfit postu yapılmak üzere bekleyen kombinler, yarısı bitmiş, geri kalan yarısı yeni tatilleri bekleyen güneş kremim, plajda okumak için alınmış, rafta duran kitaplarım, Kaş'a gitme hayalim, yaz bitmeden vermeyi hedeflediğim kilolarım var. Yazın yapılacaklar listemdeki her maddeye tik atmadan yazı bitirmeyeceğim, kararlıyım. Evet sonbaharı özledim, kışlık alışverişimi yapmak, özlediğim paltolarımı giymek için can atıyorum ama daha bir ayı yaz modunda geçirmek istiyorum. Siz yaza doyabildiniz mi peki, yoksa benim gibi uzatmaları mı oynuyorsunuz?

Summer is coming to an end, it is the last chance to enjoy sea, sun and colorful dresses. Summer starts in April and ends in October to me, I live a loooong summer, luckily. There are many dresses that waits in the closet, many outfits that waits to be posted, sunscreen lotion that waits for the next holiday, holiday plans but very limited time. I missed autumn, coats, boats, hot chocolate, cinema and autumn leaves but I need only one more month before autumn. What about you? Can't you get enough of summer , like me?

4 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Tabii ki uzatmaları oynuyorum:) Hem de tüm kumsalların, denizin bana kaldığı yerlerde. Doyasıya tadını çıkarıyorum:) Sana da iyi tatillerr.

Grace Happy dedi ki...

ben senın su ayakkabıların ıle elbıselerını coverlamana okadar bayılıyorum kı anlatamam

begum begum huuu dedi ki...

ben daha bitirmeme konusunda kararlıyım çok şükür izmirdeyiz bi çok insana göre daha sanşlıyız:)))) olley renkelrin geçişini çok sevdimmmmm:)))


begumyagci.blogspot.com

PELLORA dedi ki...

2 renk birbiriyle cok uyumlu tatlı bi kombin olmus cnmm.