14 Ağustos 2012 Salı

Deniz Görmeden Yaşayamıyorsan Sen=Ben Demektir






Elbise ve Kemer/Dress and Belt: Roman, Ayakkabı ve Çanta/ Shoes and Clutch: H&M

Haftada iki günü yazlıkta geçirip sonra da kendime yazın 3 ay şezlongunda yaşayan ikoncan süsü vermek en büyük yaz keyfim :) Siz sahildeki fotoğraflarıma bakıp "Oh be, millet tatil yapıyor, ne şanslı, biz sürünüyoruz" derken ben excellere powerpointlere gömülü durumda oluyorum ama bozuntuya vermiyorum. Bir İzmir kızı ya tüm yaz tatil yapar, ya da yapamıyorsa da çaktırmaz, haftasonunu komple plajda geçirip, Fedon'dan iki ton açık olana kadar güneşlenir(ben güneşlenirken sıkıldığımdan, denizin içinde şebeleklikler yaparak sudan çıkmadan yanıyorum), ne kadar yeni açılan beach, bar vs varsa gezer, açığı kapatır.

Although I go to our summer house only on weekends, my blog and outfit posts drawing a picture that I stay on the beach for three months in the summer. You may think that I am lucky enough to have a long summer holiday, yet in weekdays I am in the city and working. Nevertheless, I must admit that I am lucky enough to have the chance to go to our summer house every weekend which is two hour far from my house and  I can enjoy sea and sun there.

7 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

kendinize haksızlık yapmayın,güneşin altında ne kadar yandığınız belli oluyor,yaz sezonuda bitmek üzere ama siz gezmedik yer bırakmadınız,bu yönden şanslısınız,iyitatiller ve yeni işinizde başarı dileklerimle saygılarımı sunuyorum.

İlhami Uyar dedi ki...

kendinize haksızlık yapmayın,güneşin altında ne kadar yandığınız belli oluyor,yaz sezonuda bitmek üzere ama siz gezmedik yer bırakmadınız,bu yönden şanslısınız,iyitatiller ve yeni işinizde başarı dileklerimle saygılarımı sunuyorum.

Unknown dedi ki...

selam!!! kombin çok hoş olmuş bu sarı ayakkabılara bayıldımm :)
buarada blogda çekilişim var beklerim ;)katılrsan çok mutlu olrum

http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html

Unknown dedi ki...

ayakkabilarin cok cok güzel !!
ve inanir misin.. h&m'de hic görmemisim ben onlari.. cok hoslar ! sana da cok yakismis elbisenle birlikte..

zezee dedi ki...

izmirli olmak vardi vallahi(:

Grace Happy dedi ki...

cok guzel bronzlasmıssın oncelıkle sonrasında tenının rengıne cok ıyı uydurmussun bu sevımlı kıyafetı ayakkabıyı cantayı ve ojeyı:)

Zülal Ateş dedi ki...

elbisen ne güzeel yakısmıs, şeker gibi olmuşsun♥ :)