29 Temmuz 2012 Pazar

Şal Desen


      Elbise/Dress: Batik, Ayakkabılar/Shoes: Hotiç, Çanta/Clutch: H&M, Kolye/Necklace: Hello Accesories

Bu sezon desenin her türlüsü makbul, ister çiçek, ister meyve, ister tropik, isterseniz soyut desenler. Ama içlerinden bir tanesi bir adım önde gidiyor, o da şal desen. Şal desen bir süre önceye kadar pek kimsenin yüz vermediği, babaanne eşarbına benzetip demode bulduğu bir desendi, ama asırlık desen bu yıl bir döndü pir döndü. D&G'dan Stella McCartney'e, YSL'dan Jil Sander'a pekçok ünlü modaevi koleksiyonlarında bu deseni kullandı. Ben genelde bu deseni hep sevdim, şu kombinde gördüğünüz elbise yaklaşık 4 yıl önce alındı mesela. Deseni trendi olduğu için değil renklerini sevdiğim için almıştım, aldığımdan beri de her yaz severek giydim, bu yaz şal desenin yükselişe geçmesiyle bu trendi de yakalamış oldum. Aslında her sezon alışverişe çıkmadan önce dolaplarımızı iyice incelememiz lazım, modanın sık sık kendini tekrarladığını biliyoruz artık, bu sezon trendy olan birşeyi önceki sezonlarda almış ve gardrobumuzun bir köşesinde unutmuş olabiliyoruz. Böylece trendy parçalara harcayacağımız paradan tasarruf edip klasiklere yatırım yapabiliriz.

No matter which print you like, floral, tropical, fruit or animal , all of them are trendy, yet one of them is the star of the season: Paisley print. Most women thought that paisley print was for grandmothers, but this season paisley print turned back and it took place in many collections: Jil Sander, D&G, YSL, Stella McCartney... I always liked this print and  bought the dress in this outfit four years ago. So what is the lesson?We should look at our closets before shopping, maybe we can find trendy pieces that we bought years ago and had forgotten. Thus, we can save money to invest in basics.

4 yorum:

Wear A Smile! dedi ki...

elbisenin deseni de renkleri de çok güzel, aksesuar seçimlerini de beğendim canım..

Unknown dedi ki...

ben de bu barok gözlükleri cok begendım seker :)

begum begum huuu dedi ki...

pek severim bende şal desenini sanada ne çok yakışmış tatlım:)


begumyagci.blogspot.com

BOŞNAK KIZI dedi ki...

bu kolyeyi Hello.da görmüştüm şuan almadığıma çok pişmanım :) Güle güle kullan çok yakışmış :)