25 Temmuz 2012 Çarşamba

Alışverişkolik Loves Cunda

  







 Wearing Machka dress, Pull&Bear sandals, H&M clutch

Bozcaada'ya gittim,dönünce de ballandıra ballandıra anlattım size duydum ki Cunda kıskanmış, gönlünü almaya gideyim dedim ben de. Bozcaada'da sevdiğim pekçok şey Cunda'da da var. Lezzetli Ege yemekleri, başka yerde yiyemeyeceğiniz deniz ürünleri, mezeler, dar taş sokaklar, yılların hiç değiştirmediği eski güzel evler... Cunda yazlığımıza yakın sayılır, o yüzden çok şanslıyım, yaz bitmeden daha birkaç Cunda ziyareti yapabilirim, size de bir haftasonu ne yapın edin buraya kaçın derim. 

I went to Bozcaada ( an island in Aegean sea) thus Cunda (another Aegean island) got jealous of me so I had to visit Cunda too :) Delicious Aegean traditional food, fish, nice old houses and narrow streets... I want to go there one more time this summer and I recommend you to visit there for a long weekend.

8 yorum:

coco-jelly dedi ki...

naısl zarifsiiiin!adayla bütünleşmişsin ba-yıl-dım!

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Gözdecim Cundaya hoşgeldin. Yorumunu okudum ancak misafirlerim var bu aralar pek bir kalabalık, gelen giden. Sırayla evimde yakınlarımı ağırladığımdan sana dönemedim.Kusura bakma :(( Nasılsa daha Cunda ziyareti yaparım demişsin, inşallah onlardan birinde birer kahve içebiliriz. Sevgiler.

shoppinglove dedi ki...

elbiseni, renklerin uyumunu çok beğendim:)

chfashiontrend dedi ki...

elbise ve sandaletleri çok sevdim..sevgiler

a dedi ki...

geçen yaz ilk kez Cunda'ya gittim ama kesinlikle harika bir yer o sevimliliği sokakları balıkçıları dondurmacıları beni kendisine aşık etmişti resmen :)
elbisen çok şık tam al beni böyle Cunda'da olsun yazlık bir yerde olsun akşamüstü giy diyor :)

begum begum huuu dedi ki...

cundayı cok severım ama elbısenı cok daha fazla sevdım :) cok yakısmıs sana cok uygun olmus adanın havasına:)



begumygaci.blogspot.com

Ceyda dedi ki...

Cundayı ben de görme fırsatı yakalım bi kere gerçekten çok güzel, elbisene de bayıldım :)

Unknown dedi ki...

sandaletler nerdeeeeen? bayıldım :)

http://bgcloset.blogspot.com/