11 Mayıs 2012 Cuma

Uçan Kuşlar, Martılar/ Yeşil, Tatlı Bir Bahar



Wearing İpekyol dress, Zara shoes, Yargıcı bag and earrings, Tods sunnies

Bu sezon kuşlar her yerde, trend avcılarından kaçmamıştır bu kuşlar eminim, kuş baskılı birşeyler, en azından bir yüzük ya da kolye almıştır benim trendy alışverişkolik takipçilerim, öyle değil mi?  :) Bu elbiseyi geçen yaz almıştım, elbisenin mavi oluşunu ayrıca sevdim, gökyüzünde uçan yüzlerce kuşu izliyormuşum gibi hissettiriyorum elbiseme baktıkça.

This summer, birds are everywhere. I am sure trend hunters caught the birds and bought something bird printed or at least a ring or necklace with birds. I bought this dress last summer, I love its color, it makes me feel like I am watching hundreds of birds flying in the sky.

5 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

kuş figürünü severim bende:) elbisenin yaka detayını çok sevdim

Modavesaire dedi ki...

çok güzelmiş elbise tatlım, modelini çalıp dikebilirim:)))

PD dedi ki...

ne tatlı bir elbise! rengi harika.
resimler alsancakta çekilmiş,arkadaki milli piyangocu amca beni benden aldı meraklı bakışıyla :)

http://iconicmouse.blogspot.com/

Kai Darul dedi ki...

i've been seeing a lot of bird prints lately. :) i love that dress.

btw, i followed you. it would be nice if you follow back. thanks. <3
www.HeyMiss.info
www.HeyMiss.info

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

PEmbe fiyonk ben de en çok yakasını sevmiştim :)

Modavesaire ah ne güzel madem oyle bi yeteneğin var hiç durma dik, şimdiden emeğine sağlık canım :)

PD teşekkurler izmirli arkadaşım, alsancak :) blog yazdığım bu bır yılda tuhaf bakışlar altında poz vermeye alıştım :))

Kai Darul thank you :)