6 Mayıs 2012 Pazar

Tatil #7

 Bu gece son :( Son gecenin hüzünlü havasını dağıtmak için en neşeli rengi yani limon sarısını seçtim :) Sarı bazılarına hüzünlü gelse de bana hep neşe ve enerji verir.

This is the last night of the holiday, I choose a lime dress to get rid of the melancholy and feel happier :)




Wearing Milla dress, Pull&Bear sandals, Zara necklace, Accesorize clutch

Ve son sabah, uçağımız geç saatte olduğu için son gün de plajda güneşin tadını çıkardık tabi bir de buz gibi biraların :)
And the last morning, our flight was late and we enjoyed the sun and beers on the beach :)




Wearing Debenhams dress, Aldo sandals, Prada sunnies

10 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

sarı elbisene bayıldım takıda harika.çok güzel kombinlemişsin canım

joyvemoda dedi ki...

sarı da pembenin rengi de çok hoş :9 çok güzeller gerçekten.:)

begum begum huuu dedi ki...

sarı elbise çok yakışmış kolye ile çok uymuşlar tenin ve saçlarınla da çok yakışmışlar tatlım:)


begumyagci.blogspot.com

Wear A Smile! dedi ki...

sandeletlerle sarı elbisenin uyumunu çok beğendim canım..

a dedi ki...

Bütün tatil serine bayıldım çok şık bir tatil geçirmişsin :)

http://rosaygrismoda.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

beautiful dress yellow !!i'm following your blog!!!
if you like mine,do the same!!!

Freaky Friday

Freaky Friday Facebook Fan Page

Borjana dedi ki...

I'm obsessed with the first look honey,amazing from head to toe!Would kill for the necklace!;)
xx
B.
http://www.beeswonderland.com/

CMOS dedi ki...

son kare beni benden aldı yahuuuu:)

Grace Happy dedi ki...

sandaletıne ayrıca elbısene ayrıca bayıldım canım cok ama cok guzel :)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Hepinize beni şımartan yorumlarınız için çok teşekkurler

Thank you for your pampering comments :)