23 Mayıs 2012 Çarşamba

So Tell The Girls That I'm Back in Town





Wearing İpekyol dress, Mango belt, Yargıcı shoes, Hotiç bag

Kaçak blogger geri döndü sonunda :) Böyle uzun aralar verince blogumu çok özlüyorum ama istemesem de arayı açmak durumunda oluyorum bazen. Önce İstanbul'a, oradan da yazlığa gittiğim için bir hafta internetsiz kaldım, o yüzden ne yorumlarınızı okuyabildim, ne bloglarınızı ziyaret edebildim ne de yeni post yapabildim. Eve dönüp bilgisayarımı açtığımda güzel yorumlarınızı okumak paha biçilemez, yorumlarıyla günümü renklendiren herkese sevgiler :)

Runaway blogger is back in town :) I miss my blog too much , I cannot make any post this week because of a trip. It is great to read your lovely comments when I am back home and turn on my PC. Thank you for your comments that make my day :)

4 yorum:

derya ö. dedi ki...

Hoşgeldin ve elbiseye bayıldım:))

begum begum huuu dedi ki...

hoş geldin hoş geldin:) bu renk pek çok yakışmış:)


begumyagci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin canım, dönüşün muhteşem olmuş! :) pembe fırfırlı elbisen, dalgalı saçların ve elbiseyi daha da havalı gösteren bel kemerine bayıldım ;)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Hoşbulduk, güzel yorumlar için hepinize teşkkrlr :)