10 Mayıs 2012 Perşembe

Ben bu yaz bembeyaaaaz...








Wearing Machka dress, Hotiç shoes, H&M clutch

"Ben bu yaz bronzlaşmak/ Kendimle uzlaşmak/ Yer yer yozlaşmak uzaklaşmak istiyorum" dedim uzaklaştım, bronzlaştım, (utanmadan size nispet yapar gibi bronz tenimi vurgulayan beyaz elbisemi de giydim :)) kendimle de uzlaştım sayılır, alışverişkoliğin İzmir'den bildirme zamanıdır artık, tatil fotoğrafları da bitti. Şimdi biliyorum bu fotoğrafları görünce İzmir'e gelesiniz gelecek. O zaman size minicik birkaç tavsiye vereyim. Kordon'da bira için, Çeşme'de denize girin, Alaçatı'da taş evlerden birinde kalın demeyeceğim onları zaten yapıyorsunuz.  Hala gitmediyseniz, Üçkuyular'da Levent Marina'ya gidin orada hangi mekanı seçseniz mutlu ayrılırsınız ama özellikle La Cigale tavsiyemdir, fasıl isterseniz de Potiri Meyhane :) Diğer önerimde güzel bir gün batımı izleyip İzmir'e kuşbakışı bakmak isteyenlere : Asansör. Nerede bu asansör derseniz şuradan buyurun. Yukarıdaki fotoğraflara bakıp ben de bu manzarada fotoğraf çekilmek istiyorum diyenler nereye gitmeniz gerektiğini biliyorsunuz :)

Hi, I am posting from İzmir after my looong holiday post series. I know photos above are like holiday photos but no, it İs my hometown. Yes I am very lucky :) If you would visit Turkey, I strongly recommend you to stay a couple of days in İzmir. Before your visit, you can ask any questions, please do not hesitate to mail.

14 yorum:

myberlinfashion dedi ki...

lovely dress

Jasmin
http://www.my-berlin-fashion.com/

Fiona loves beautiful things dedi ki...

lucky you!
i've been in turkey many times but i haven't visited izmir yet!

i hope i will soon!
lovely dress

Grace Happy dedi ki...

machka nın elbıselerıne bayılıyorum artık ceyızden de cıkardıgıma gore bol bol gıyınebılırım :)

Bc dedi ki...

bayıldım elbiseye!

Unknown dedi ki...

cok yakısmıs kugu gıbı olmussun!

begum begum huuu dedi ki...

Elbiseyi bende çok beğenmiştim bedenini bulamamıştım çok yakışmış fonda asansörle :)))


begumyagci.blogspot.com

MeLc dedi ki...

Ben senin elbise secimlerine bayılıyorum gözüm kaldı sanırım eski sezon yine :( yakın zamanda dolaştımda ama gözümden kaçmışta olabiliR cok yakışmış ayrıca

BB dedi ki...

izmir'i çok özlemişim fotoları görmek iyi geldi :)
http://bb-shoppingtogether.blogspot.com/

derya ö. dedi ki...

Asansörü çok severim ama ilginçtir hiç fotoğraf çektirmemişim orada:)) en kısa sürede gidip o güzel manzarada bol bol foto çektirmeli:)) Elbiseye de ayrıca bayıldım ve evet bronzlaşıp beyaz giymek kadar kıskandırıcı birşey olamaz şu anda:)))) sevgiler...

Duygu Senyurek dedi ki...

machkayı çok seviyorum ve beyaz elbisene bittim çok ama çok yakışmış güle güle giy cnm güzel yorumların içinde ayrıca çok teşekkürler
sevgiler=)

SihirliGünlük dedi ki...

Elbiselerin çok şık ama ben en çok beyaz olana bayıldım. Hiç elbise giyen biri değilim ne yazıkki...o alışkanlığı edinemedim bi türlü

Unknown dedi ki...

ben İzmir'de okumuştum bi an özlem doldum :) elbisen de çok yakışmış :)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Jasmin thanks dear

Fiona if you visit İzmir, just mail me, I will be happy to meet you and introduce my hometown:)

Grace yakışır Hatice sultanımıza giy canım :)

Bc çok teşekkurler

Serap Tan ne güzel bir iltifat çok sağol canım :)

Begum begum huu belki İstanbul'dan getirtirler canım, Alsancak'a sor bence almayı düşünuyorsan :)

MelC yeni sezon canım, teşekkur ederim :)

BB tam bir İzmir turu oldu o gün, tüm İzmir'i özleyenlere gelsin :)

derya ö çok teşekkürler benim sanasöre ilk gidişimdi ve fotograf cekmek için süper, gün batımında gidimeli :)

Duygu Şenyürek Machka candır, sen de cansın, sağol tatlım :)

SihirliGünlük bir aalışsan başka şey giyemezsin canım, hele sıcaklarda bir elbise giyip çıkmaktan pratiği yok :)

deryaharman çok teşekkürler, İzmir uzaktakine hep özletir, ben de İzmir den uzakta okuduğum için o dönem çok özlerdim :)

guzelliknehri dedi ki...

Ne kadar zarif bir elbise, çok beğendim güle güle giyin :)