3 Nisan 2012 Salı

Early Summer



Wearing Koton blouse, no name skirt, Roman necklace, Zara shoes, H&M clutch, Prada Sunglasses

İzmir'e yaz erken gelir, ama ben de yazı biraz erken getiririm, marifet İzmir'de değil bende yani :) Nisan aylardan en sevdiğimdir, Nisan geldi mi yaz gelmiştir benim için, son 6 yıldır Nisanı ayının son haftası Antalya'ya gidip tatil yaptığım düşünülürse çoğu kişi için Temmuz neyse benim için de Nisan odur. Neden Nisan'da tatil yapıyorsun, yahu koca yaz neyine yetmiyor, Ağustos'un suyu mu çıktı diyebilirsiniz açıklayayım :) Üniversitedeyken okul nisanın son haftası tatil olurdu ve bahar tatilinde Antalya'ya geziler organize edilirdi, biz de hiç kaçırmazdık. Zaten 2. dönem biz kızlar sadece tatili konuşurduk, of selülitlerimi nasıl yok edeceğim ben tatile kadar, benim de 5 kilo vermem gerek diyete başladım bu pazartesi, sen yeni bikini aldın mı, ay benim plaj terliğine ihtiyacım var, ders çıkışı Akmerkez'e gidelim mi:) Tatilden sonra da okul kapanana kadar bu tatilin dedikodusu yapılırdı, tatilde magazin değeri taşıyan olaylar manzara ya da çimlerde enine boyuna tartışılırdı :) Öyle eğlenceli olurdu ki bu tatiller, hayatımın en güzel tatilleri onlardı ve dünyanın en güzel yerlerinde bile tatil yapsam biliyorum hiçbiri bunların yerini tutmayacak. Şimdi ben bu bahar tatili konusuna nerden geldim cidden bilmiyorum. Bazen böyle oluyor, giydiğim kombinle ilgili 2 cümle yazacakken kendimi içimi dökerken, özlemlerimi anlatırken buluyorum, bir türlü yazıyı bir sonuca bağlayamıyorum.

Neyse kaldığım yere dönüyorum İzmir'e yazın erken gelmesiydi konumuz:) İzmir'in iklimi İzmir'e dair en son şikayet edeceğim şey, ama malesef bahar buralara pek uğramıyor. Bir bakıyorsunuz kış, bir hafta sonra yaz gelmiş. Bir gün palto giyiyorsunuz, bir gün yazlık elbise, aniden öyle ısınıyor ki hava, dengeniz altüst oluyor. Herkesin baharda giydiği trenchcoatları, hırkaları ancak kışın giyebiliyorum ben burada (belki de sorun sizde değil bendedir, kalın giyinmeyi sevmem de pek :) Yukarıda gördüğünüz kombin de yaz sezonunu açtığımın resmi belgesidir, artık kısa kollularla yazlık ayakkabılarla çıkabiliyorum evden, çorapsız hırkasız keyfime diyecek yok :)

In Izmir, my hometown, there are only two seasons: Winter (not a cold and snowy one) and summer. Spring and fall don't stay in our city more than a few weeks. I was wearing coats and boots only a few weeks ago but nowadays, it is really hot and I start to wear my summer outfits. From now on, I don't need to wear coats, sweaters and tights. It's time to wear ballerinas and sandals. I am really lucky to welcome summer so early :)

14 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Kolyeye bayıldım. Çok güzel olsaydı:))

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Papiş teşekkurler, roman yeni sezon, bu sefer de ben sana yollayım ıstersen :)

begum begum huuu dedi ki...

bayıldım kolye harika:)))) rengi de sana çok yakışmıl:) ah ttalım sen direk yaza geç.mişin aynı şehirdeyiz ama ben hala mont giyebiliyorum nasıl özendim sana bilemezsin:)


begumyagci.blogspot.com

emilianata dedi ki...

kolye gerçekten çok güzel aynısını, ama azıcık daha ucuzunu arıyorum ben de, bu arada maksi etek çok yakışmış, çok şık olmuşsunuz:)

Unknown dedi ki...

Bende haftasonu yaz geldi diye kısa kollulara, buzlu dondurmalara geçmiştim ama şimdi çorba içip iyileşmeyi bekliyorum :) dikkat et sende ;))

alice dedi ki...

ayy ne kadar güzel renkler bunlaar bayıldım.. deniz kokusu geldi resmen ! =)

HayalButikModası dedi ki...

Merhaba,bir süredir blogunu takip ediyorum :D
Sizin oralara yaz iyice gelmiş :DD
Bizim buralar yani Bursa resmen daha bahar bile gelemedi,bir geldi derken,birden bu hafta çok serinnn

What's Next dedi ki...

turkuaz & mavi ikilisine bayılırım! bu da şahane olmuş :) yaz gelmese de yaz renklerini getirmişsin ;)

Modagrafya dedi ki...

İstanbul da baharsızdır, Mayısın ortalarına kadar kış sonra birden yaz gelir, demek İzmir de aynı:) Kıyafet çok yakışmış, eteğe bayıldım:)

Grace Happy dedi ki...

YA BU RENKLER BENI BENDEN ALDI OZELLIKLE O BABET YOK MU HE BIRDE SOYLEMEDEN gecemeyecegım babet sana cok yakısıyr :)

Unknown dedi ki...

Kolye müthiş sende çok güzel görünüyorsun :)

Burcu İpek Yılmaz dedi ki...

blogunu çok beğendim sende beni takip edersen sevinirim :) http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

farklı tonlardaki mavileri biraya getirip hem bir uyum sağlamışsın, hem de kontrast bir hava yaratmısşın...kolyeni de pek beğendim, bende edinmeliyim benzeri bişey acilenn :))

öperim canm seni

http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

zeys dedi ki...

bende sevınmıstm yaz geldı dıe dun nasıl bır kıs gerı gedıyse dondum oysakı kendımı alıstırmıstmm:) neyse uzun surmez bu soguk havalar dıyelım ve kolyene bayıldıgımı da ekleyeyımm :)