29 Nisan 2012 Pazar

Tatil #2

Tatil fotoğraflarına kaldığımız yerden devam. 2. gün plaj kombinim:
Photos from the second day of the holiday :



Wearing Accesorize dress and hat, Aldo sandals, Prada sunnies

Bu elbiseyi aldığım günden beri giymek için sabırsızlanıyordum hatta Marni ve H&M işbirliğinin  duyurulduğu günden beri, meğer elbisem bu tatili bekliyormuş benim gibi :)

I could not wait to wear this dress since the first day I saw Marni and H&M collaboration. My dress waited for the holiday like me :)


Wearing Marni at H&M dress, River Island sandals, Forever New clutch

7 yorum:

shoppinglove dedi ki...

bu elbiseye bende görürgörmez bayılmıştım sanada çok yakışmış.

MadamB Fashion dedi ki...

Tatil fotoğraflarını biraz kıskandım sorun olur mu :)

madambfashion.blogspot.com

zeys dedi ki...

en sevdıgım parcalardan bırıydı tabı kı bulamadım :)

begum begum huuu dedi ki...

ama burda denize giremeyenler var:((( elbise muhteşemmmm dokumu durusu zaten kolleksiyondan tanıyoruz yakinen üzerinde çok güzel durmuş:)))


begumyagci.blogspot.com

PAPİŞ STYLE dedi ki...

NERDESİN TATİLDE CANIM? BURASI TR SINIRLARINDA MI? :)

Aicha Dalgic dedi ki...

ne kadar guzel bir elbiseymis o :)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

shoppinglove çok teşekkurler :)

MadamB fashion kıskanılası bir rtatildi ben bile o tatildeki beni kıskanıyorm sorun olmaz :))

zeys sonuncuyu ben almştm hatta bır beden kucuktu ama takmadım aldm yıne de :)

begum begüm huuu çok teşekkürler :)

papiş style kemerdeyim tatlım :)

Lucija thnk you :)) Why not :))

weps çok teşekkürler ;)