29 Nisan 2012 Pazar

Tatil #1

Bir hafta aradan sonra merhaba herkese!!!Tatilden döndüm canlarım hem de bomba gibi :) Muhteşem bir tatildi tek kötü tarafı göz açıp kapayana kadar bitmesiydi, ama napalım zaman güzel geçerken hızlanıyor. Tabi ki bol bol fotoğraf çekmeyi unutmadım, her gün için ayrı bir post yapıp yayınlayacağım bu da demektir ki önümüzdeki 7 post sadece tatil fotoğraflarım var :) İşte ilk gün, şu an geri dönmek istediğim gün :) Bu arada saçlarımdaki değişikliği farkettiniz mi?

Hi , I am back after the holiday and I feel great :) It was a perfect holiday and I have many photos to share with you, I will make a post for each  day, so it means I will make 7 posts :) The photos below were taken the first day of the holiday, can't I go back there now :) By the way, what about my new hair style, did you notice the change?




 Wearing Accesorize romper and hat, Aldo sandals, Prada Sunnies




Wearing Bebe dress, Forever New Clutch, River Island sandals

10 yorum:

cerenim.com dedi ki...

olsun tatil sezonu daha yeni açıldı bol bol taile gidilir artık. siyah tulumu sevdim ama altına daha şıkırtıli bir parmak arası daha tatlı olurdu bence. şapka nefisss. mavi elbiseyi sevdim ama saatini fazla spor buldum biu giyside. genel anlamda süper görünüyorsun.

begum begum huuu dedi ki...

saçlarda ki ışıltılar pek güzel olmuş:) tatil yaramış belli ki :) hemen postlar yapılsıun bizde gelmiş gibi olalım:) Tulum çok yakışmış:) uzun elbise pek hoş durmuş:)))


begumyagci.blogspot.com

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Cerenim'e baz husularda katılıyorum. İyi ve mutlu tatiller dilerim şimdiden. Siyah tulumun altına terlikler olmuş çünkü denize/beach'e gidiyorsun fazla şıkırtıya gerek yok. Mavi elbise de ise ben olsam daha topuklu pabuç tercih ederdim ve o clutch ise o elbiseye ağır kalmış. Daha abiye elbise ile daha iyi olurdu clutch'ın. Bir de aynen saati keşke takmasaydın çok spor kalmış mavi elbisene veya başka saat taksaydın. Umarım bizim bu eleştirilerimiz seni demoralize etmez sadece fikirlerimizi beyan ediyoruz. Ama genel olarak zaten başarılısın bunu da biliyorsun:)

MeLc dedi ki...

2kombinde harika mavi elbiseye ayrı bı bayıldım yeni sezonmu die sorsam cok hoşuma gitti rengi boynundaki detay

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

cerenim.com bol tatilli bir yaz olur umarım :)Çok teşekkür ederim, terliğim zaten taşlıydı ama belki fotod net değildir. Saat konusunda haklısın spor bi saat ama takıntılıyım saatsız adım atamıyorum dışarı ve geceye uygun bi saatim de yoktu :(

Begümcüm çok sağol postlar geliyor hergün :)

Papiş Style teşekkür ederim canım tabiki demoralize olmuyorum, fikir almış oluyorum sizlerden eleştiriye açığım her zaman. Kesinlikle topuklu çok daha şık olurdu ama tailin ilk gunu 14 saat yoldan sonra ayaklarım o kadar şişti ki biraz rahatıma düşkunum bir de :)Saat konusunda da haklsınız ama saatsiz duramıyorum ama artık geceleri çıkarmalıyım şık giyindiğimde anlaşılan :)

MeLc çok teşkkurler ama malesef eski sezon hatta 3 yıl öncesinden falan, benzer birşey bulabilirsin umarım :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Canım saat konusunda seni anlıyorum ben de aynı senin gibi saatsiz hiç yapamam ve o kadar sık bakarım ki saate nedense:( Çok uzun yol gittiğini bilmiyordum kusura bakma. O zaman sorun yok anlaşıldı:) SSevgiler, bol dinlenceli keyifli tatiller.

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Papişcm ne kusuru canım :) Aslında yol ve ayaklarımın şişmesi bahane, sandalet rahatlığı şahane :) Topukluyla da giyip bir gün elbisenin hakkını vereceğim ;)

Püskülün Belası Olmaya Geldi dedi ki...

ben sıyah tuluma bayıldm gule gule gııyn. marni for h&m elbise de gerckten cok hosmus:) dergıde grmustum ama geckte bırnın ustunde durmak cok hos:)

MeLc dedi ki...

Teşekkürler canım keşke yeni sezon olsaydı, sanmıyorum bulabilirmiyim benzerini ama cok güzelmiş gözüm kalmasın maşallah diyeyim biyeri yırtılır benden bilirsin :)

Grace Happy dedi ki...

kuzum valla hep hayranlıkla baktım post5lara ama yarın yorum yapabılecegım hepsıne tek tek :)bı ucup geleyım