24 Mart 2012 Cumartesi

Spring Must Have: Mint Jeans











 
Daha yaz gelmeden naneden gına gelmiş olabilir her yerde şu eskiden su yeşili, nil yeşili artık mint yani nane dediğimiz yeşil var. Ben kendi adıma hiç şikayetçi değilim, çok sevdiğim bir renk, zaten bu kadar moda olmadan önce de bu renk ne görsem alırdım, bu sezon daha da abartabilirim. İlk hedefim ise mint jean ama bir türlü istediğim gibi bulamadım, istediğime en yakını Pieces'ta gördüm bugün ama o da mint değil de elma yeşili gibiydi, yani biraz daha koyu ve canlı. Zara'da ve Stradivarius'ta da gördüm ama onların da rengi çok soluktu. Benim istediğim tam this time tomorrow unki gibi. Ben gördüm şuradan al diyecek olanlar parmak kaldırsın haydi :) Peki bu renkle aranız nasıl, sevdiniz mi?

You can be fed up with mint even if it is not summer yet. We see this color everywhere, in every spring summer collection. I am quite happy with this trend, it has been already one of my favorite colors, I bought many pieces in mint last summer,For sure, I will continue collecting the pieces in mint. My first goal is to find mint jeans, unluckily I couldn't find a pair that I love. I want a pair like the one this time tomorrow is wearing. Is there anyone who can help me about it and suggest me a brand that I can find mint jeans? And what about mint, do you like this color?

7 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

Mint jeanemi bu kombinleri görünce turuncularla denemek istedim:) Beyazla kombinlemiştim klasik oldu :) farklılık yaratalım:)



begumyagci.blogspot.com

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ben de bu renkte bir şey alacağım artık bu baskıya dayanamiyciim :D

Wear A Smile! dedi ki...

ben de en çok en üstteki zara'yı beğeniyorum, tam istediğim ton.. bu hafta alırım herhalde :)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

bir pembe bir mint istiyorum bende..

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

bir pembe bir mint istiyorum bende..

DECO☆deniquo dedi ki...

ben gördüm, karşıyaka çarşı'daki vena'dan al.. skinny, süper oturuyor, denedim de.. küçük gözükebilir, elastanı bol, tahmininden küçük bedeni uyuyor.. sadece mint değil bir sürü güzel rengi var.. sakın cumartesi gitme, mağaza deli kalabalık oluyor.. haftasonu izmir'deyim, beyaz jean almaya venaya gitsem bari, aklıma getirdin :)

decodeniquo.blogspot.com

DECO☆deniquo dedi ki...

edit: hmm hmm bi de koton'da var, ama o biraz kısaca.. capriden az uzun.. tam midi.. bence vena daha güzel.. vena'dan al vena'dan al :P


decodeniquo.blogspot.com