6 Kasım 2011 Pazar

İyi Bayramlar :)







                                                                       Tulum/ Jumpsuit: Batik
Ayakkabı/ Shoes: Steve Madden
Çanta/ Clutch: Nine West
Kolye/ Neclace: Hello Accesories

Bayramınız kutlu olsun, umarım keyifli bir bayram geçiriyorsunuzdur, sevdikleriniz yanınızdadır. Ve umarım bayram kombinimi beğenirsiniz :) Bu tulum bu sezon dolabımdaki en favorilerden biri oldu. ayakkabıları da bu aralar çok sık gördünüz biliyorum ama ne yapayım herşeyin altına uyuyor, eğer pudra rengi bir topuklu ayakkabınız yoksa, hemen alın derim, tahmin edemeyeceğiniz kadar çok giyeceksiniz her renkle her tarzla uyum sağlıyor, çok renkli giyindiğinizde dengeliyor, siyah bir elbisenin altında da güzel duruyor.

This jumpsuit is one of my favorite pieces this autumn. You have seen many times these shoes, hope you didn't get bored. They can be combined with any style, any colour. When you wear a colorful dress, it balances; when you wear a black dress, they match perfectly. If ypu don't have nude heels, go buy a pair now.

P.S: Blogumun izleyici sayısı ben bu postu yaparken 99, öyle 500ü falan bekleyemeyeceğim, 100'ü geçince size minik bir hediyem olabilir. Her an bir çekiliş duyurusu yapabilirim, takipte kalın :)

10 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

iyi bayramlar :) ben kombini çok sevdim.şık ve zarif.mükemmel bir uyum yakalamışsın.sevgiler

Mor Menekşe dedi ki...

İyi bayramalar:)
Bloğum ayorum bırakmışssınız , iyiki bıraktınız bu tarz blogları takip etmekten çok hoşlanıyorum :D
Alışveriş konusunda gerçekten çok yardımı oluyo bu tarz blogların :)
Özellikle ayakkabıalrınızı görünce çok sevindim, ne zamandır bu renk ayakkabı arıyorum , pudra rengi değilde ten rengi olandan
Ne kadara aldınız?

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

PEmbe Fiyonk, çok teşekkürler

Mor menekşe ziyaretine sevindim, ayakkabıları alalı 2 yıl oldu o yüzden hatırlamıyorum ama hala aynı tarz ayakkabılar var steve maddenda 200 tl civarı fıyatları ama indirimleri taki etmek gerek, ben indirimde almıştım;)

ZeynCo dedi ki...

tulumun rengi çok guzel=) ayakkabılarla da cok uyumlu olmuşş

Adsız dedi ki...

Keşke baştan sona aynı tonlarda giyinmeseydin.Tulum çok yakışmış ancak herşeyin aynı ton oluşu boğmuş.

İpek

Trendydolap dedi ki...

Tulum harika rengine modeline bayildim ayakkabilarla da cok sIk olmus tatlim

http://trendydolap.blogspot.com/

tubitos dedi ki...

bu nasıl güzel bir tulumdur bayıldım bayıldım

zeys dedi ki...

Tulumunu cok begendimmm cekilisine de katiliyoruuuuum :))

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Tulumun modeli kadar pudra rengi oluşu da onu favorim yaptı, düz saç da ayrıca yakışıyor sana canım ;)


BeTwin Us

GÜZİN dedi ki...

Tulumun cok yakışmış, rengide sana cok güzel gitmiş:) bu renk cok masum cok hoş duruyor..