23 Eylül 2011 Cuma

The First Outfit Post In My Jeans

Tshirt: Lanvin for H&M
Jeans: Bershka
Çanta/ Clutch: Stradivarius
Ayakkabılar/ Shoes: Oysho

Sanırım yazın bittiğini kabul etmem lazım. Bir yandan sonbaharın bir an önce gelmesini istiyorum bir yandan da elim hala yazlık elbiselere gidiyor dolabımı açınca.  Bütün yazı elbise ve tulumlarla geçiren ben yağmuru görünce jean ve ennn sevdiğim tshirtümü giydim. Hayır ceket, palto ve botlara hazır değilim henüz. Evet jean giymeyi çok özlemişim. Son olarak tshirtüme dikkatle bakarsanız, bir DIY  projesi ilhamı olabilir. Üzerinde kızlar olan bir tshirt, biraz pul, boncuk, kurdele, tül ve kumaş parçaları. Haydi sizde Lanvin kızı gibi süsleyin kızlarınızı :)

I should accept that summer is over. I cannot wait autumn yet I could not stop wearing summer dresses. It has been months since the last time I put on my jeans, I missed them. Because it is raining, I put on them with my favourite tshirt. P.S. This tsirt inspired you for a DIY project, didn't it? A tshirt like this one, some beads, pearls, fabric pieces and ribbons.. Lets modify our tshirts :)

Kızlar bu arada süper bir haberim var , harika kardeşler betwinus çok güzel bir giveaway çekilşi yapıyor, Armani çantayı kaçırmayın, tık tık

4 yorum:

gülümse dedi ki...

çoooook güzel kombin olmuş,tebrikler,çok beğendim

Unknown dedi ki...

clutch ına bayıldım cnm çok güzelmiş.

Unknown dedi ki...

Canım skinny jeanler tayt gibi süper fit oturmuş, H&M Lanvin tshirt’ünü nasıl buldun? Geçen sene dünyanın en zor şeyiydi ülkemizde onlardan bulmak :) o da çok yakışmış ve glamour trendi babetlerle çok hoş yakalanmış gözümden kaçmadı tatlım ;)



Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
BeTwin Us
;)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Gülümse çok teşekkurler canım :)

Modaccı 4 5 yıldır kullandığım bir clutch, hala severek kullanıyorum, çok teşekkürler :)

Be Twin us bu tshirt mağazada kapamadıklarımdan ama o kadar sevmiştim ki ebayden aldım, üzerine başka siparişlerim de olduğu için gümrüğe bir dolu para ödedim, uğraştım ama pişman değilim :D